חשד לשחיתות: קצין משטרה דיווח למנהל צי משאיות על ביקורות

    שלמה ריזל No Comments on חשד לשחיתות: קצין משטרה דיווח למנהל צי משאיות על ביקורות

    בעקבות גל התאונות הקטלניות באזור ים המלח, נחשפה פרשת שחיתות חמורה, בו לכאורה נהג קצין משטרה לדווח למנהל צי משאיות, על ביקורות משטרה קרובות באזור ים המלח. סגל הפיקוד ידע על המקרה ולא דיווח. השניים זומנו לחקירה

    אילוסטרציה צילום: דוברות משטרת ישראל
    8:45
    03.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בבארי מודיעים: החטוף דרור אור נרצח בבוקר שמחת תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשד לשחיתות. בית המשפט התיר לפרסם היום (שלישי) כי קצין בכיר מתחנת המשטרה 'בערד' נחקר בחשד ללקיחת שוחד בתמורה להעברת מידע שלא כדין והפרת אמונים, זאת לאחר שהקצין דיווח לכאורה על מבצע אכיפה חסוי למנהל עבודה בחברה קבלנית בדרום. בעקבות תחקיר שערך כתב החדשות של רדיו דרום- אביחי מרציאנו, נחשף קשר ההון- אכיפה האסור ונפתחה חקירה סמויה.

    בעקבות התאונות הקטלניות שארעו לחרונה על כביש 90 ולאחר האסון הכבד בו נהרגו כל בני משפחת עטר, החלה המשטרה לבצע אכיפה מוגברת באזור ים המלח בדגש על נהגי משאיות.

    בלחץ ההולך וגדל על נהגי משאיות, נחשפה פרשת שחיתות לכאורה, בין מנהל העבודה המעסיק מספר רב של נהגי משאיות  לבין קתצין משטרה האחראי על אזור המלונות בים המלח.

    במסגרת הקשר האסור, עדכן איש המשטרה הבכיר לפני כשבועיים את מנהל העבודה בפעילויות עתידיות של אכיפה משטרתית לרבות פירוט זמנים בהם יתבצעו פעולות אכיפה, חשיפת אופי הכוחות ואף מטעם מי הם – משטרה או פיקוח של משרד התחבורה.

    השניים נחקרו בימים האחרונים בידי צוות דרום של המחלקה לחקירות שוטרים ובתום חקירתו שוחרר השוטר בתנאים מגבילים.

    עוד עולה כי למרות שסגל הפיקוד הבכיר בתחנת ערד ידע על המתרחש – לא הוגשה תלונה ולא בוצעו הליכים פנימיים בגין הקשר האסור.



    0 תגובות